HTML

Friss topikok

  • Memento Mori: Az Időhöz kapcsolódó gondolatok igazán mélyen tudják érintik az ember lelkét, hisz tükröt tart a mulandósága elé... Kiváló meditációs objektum Baka István „Vadszőlő” verse is : megállítja a rohanót... (2021.12.03. 11:12) Hogy legyen értelme
  • Memento Mori: @látjátok feleim szümtükkel: :) nekem ez : www.youtube.com/watch?v=wYvxSwT1XR4 (2021.10.11. 20:36) Micsoda útjaim
  • látjátok feleim szümtükkel: @Memento Mori: Köszönöm, hogy teret adtál, és megoszthattam veled. (2020.11.02. 18:37) Érettségi 2020
  • Memento Mori: Köszönöm! :) (2020.11.02. 16:27) Ne várd meg, amíg rákényszerítenek
  • Memento Mori: @Kata`: Szia Kata`! Lehet, hogy ez a hozzáállás az egyik jellegzetessége a magyarok többségének és mint ilyen, nem valószínű, hogy érdemben változni fog. Önmagában ebből még nem feltétlen következne... (2019.03.27. 19:28) Mindig vezetőt akar

Címkék

álom (21) András (21) attila (22) béke (19) ég (19) egyedül (20) együtt (19) élet (64) elfogadás (15) elmúlás (63) emlék (35) energia (18) erdő (19) fa (22) fájdalom (18) fák (21) fehér (18) félelem (24) fény (37) fénykép (45) férfi (18) film (41) gyerek (18) György (17) halál (81) halálozás (17) hatalom (45) idő (79) kék (19) közös (16) lélek (62) Magyarország (15) múlt (33) napfény (20) (37) nyár (27) nyugalom (24) örök (29) ősz (27) pénz (19) pillanat (16) politika (41) sors (24) szabad (19) szabadság (28) szegény (15) szépség (18) szülő (17) társadalom (36) teher (16) tél (20) természet (38) (21) út (27) valóság (18) változás (33) végh (20) víz (37) zene (58) zöld (29) Címkefelhő

Régóta szerettem volna újra találkozni egy barátommal.

Nekem is alig maradt szabadidőm mostanra, neki még kevesebb.

Bántott a dolog, rosszul esett, és nem tudtam tenni semmit sem.

Aztán úgy éreztem, hogy elég volt, ha nem megy, hát nem megy, hagyjuk.

Másnap bekopogott az ajtón, hogy holnap délután ráérk-e.

Rá :)

Címkék: gondolat teremtés barátság kapcsolat lélek elengedés kapcsolódás ragaszkodás

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://utel.blog.hu/api/trackback/id/tr64673858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

látjátok feleim szümtükkel 2012.08.20. 08:54:02

"...ha nem megy, hát nem megy, hagyjuk."

Ne hagyjuk! Én sajnos hagytam, és tegnap az arcomba vágott a hír, kedves ismerősőmnek, akit egy éve készültem felkeresni, már csak a teste él, a tudta elmúlt. Sajnálom magam.

Memento Mori · http://utel.blog.hu 2012.08.20. 10:51:06

@látjátok feleim szümtükkel:
Természetesen ne hagyjuk! Ne hagyjuk, hogy az emberi kapcsolatok ápolására fordítható idő tartósan nullára csökkenjen.

Amire a tapasztalás megírásával igazából gondoltam, az az, hogy a célok elérésének lehet olyan módja, amire általában nem figyelnek az emberek.
Mégpedig : amikor a szándék átmegy egy görcsös akarásba, az éppen blokkolhatja a cél elérését.
Ezt a mindenáron való akarást engedtem el azzal, hogy "ha nem megy, hát nem megy, hagyjuk".
Ettől még szerettem volna találkozni a barátommal - mindössze azt éreztem, hogy most ez a szelídebb hozzáállás (maga a csendes várakozás) a helyénvaló.
Amit megszületett bennem ez az érzés, szinte egyből jött rá a válasz, amikor másnap (!) szó szerint bekopogott az ajtón; az, akivel előtte heteken keresztül időt sem sikerült egyeztetni :)

Ha lehetőséged van rá, szerintem azért keresd fel így is a kedves ismerősödet. Legalábbis én több embert látogattam olyan állapotban, amikor úgymond nem voltak tudatuknál - és ma sem tenném másként. Persze ez személy függő, kire mi hogyan hat, mi jobb neki, mi ártalmas. Csupán javaslat, megfontolásra.
süti beállítások módosítása