HTML

Friss topikok

  • Memento Mori: Az Időhöz kapcsolódó gondolatok igazán mélyen tudják érintik az ember lelkét, hisz tükröt tart a mulandósága elé... Kiváló meditációs objektum Baka István „Vadszőlő” verse is : megállítja a rohanót... (2021.12.03. 11:12) Hogy legyen értelme
  • Memento Mori: @látjátok feleim szümtükkel: :) nekem ez : www.youtube.com/watch?v=wYvxSwT1XR4 (2021.10.11. 20:36) Micsoda útjaim
  • látjátok feleim szümtükkel: @Memento Mori: Köszönöm, hogy teret adtál, és megoszthattam veled. (2020.11.02. 18:37) Érettségi 2020
  • Memento Mori: Köszönöm! :) (2020.11.02. 16:27) Ne várd meg, amíg rákényszerítenek
  • Memento Mori: @Kata`: Szia Kata`! Lehet, hogy ez a hozzáállás az egyik jellegzetessége a magyarok többségének és mint ilyen, nem valószínű, hogy érdemben változni fog. Önmagában ebből még nem feltétlen következne... (2019.03.27. 19:28) Mindig vezetőt akar

Címkék

álom (21) András (21) attila (22) béke (19) ég (19) egyedül (20) együtt (19) élet (64) elfogadás (15) elmúlás (63) emlék (35) energia (18) erdő (19) fa (22) fájdalom (18) fák (21) fehér (18) félelem (24) fény (37) fénykép (45) férfi (18) film (41) gyerek (18) György (17) halál (81) halálozás (17) hatalom (45) idő (79) kék (19) közös (16) lélek (62) Magyarország (15) múlt (33) napfény (20) (37) nyár (27) nyugalom (24) örök (29) ősz (27) pénz (19) pillanat (16) politika (41) sors (24) szabad (19) szabadság (28) szegény (15) szépség (18) szülő (17) társadalom (36) teher (16) tél (20) természet (38) (21) út (27) valóság (18) változás (33) végh (20) víz (37) zene (58) zöld (29) Címkefelhő

.

.

"

1. Megérkezés

A döntés, hogy megszületek, a megérkezés, a lassú ereszkedés a Földre. Békés várakozás, örömteli elébenézés. Még nem a Földön, de már látom hová megyek és innen nézve nem is rossz. Szeretettel és megértéssel nézem a sorsomat és a rám váró feladatokat. Semmi aggodalom nincs bennem. Béke van bennem, és Isten szeretete vesz körbe.

2. Kapcsolatok

Földi kapcsolatok, a családba való megérkezés, nyugalom és elfogadás. Vártak engem. És nem is olyan rossz a Földön. Egységben vagyok azzal a hellyel, ahonnan jöttem, de a családommal és az engem körbevevő világgal is már. Súlyosabb ez a Föld, mint gondoltam, kicsit meglepődöm, de elfogadom. Beleállok lassacskán a sorsomba, ébredezem. Nehéz vagyok.

3. A gyermek álma

Az álmok. Az első vágyam. Tűzoltó leszek vagy pilóta. Esetleg tudós. Minden lehetséges. Éjjel, amikor álmodom, mindig hazamegyek. Békés egy világ. Mikor felébredek, tudom, minden lehetséges és bármi lehetek. Csak hinnem kell. Szeretetben vagyok a világgal és magammal.

4. Első szerelem

Az első szerelem. Az első csalódás. Megismertem ezt az érzést. Mindent magával ragadott. A teljes lényemet. Nem tudtam, hogy ilyen van. És hogyan nem vettem észre, hogy összetörhet a szívem? Már mindegy. Olyan szép volt. Túlélem.

5. Az Élet megy tovább

Az élet megy tovább. Az élet egy kaland. Mindig történik valami. Jön valami új, magával ragad, és haladok az életutamon. Már látom, hogy a nehézségeknek is helye volt az életemben. Erősebb lettem. És bátrabb. Az élet igen, az élet megy tovább és megyek én is.

6. Elmúlás

Valaki meghalt. Valami meghalt. Van, amikor valami már nem jön vissza. Elmúlás. Most érzem, hogy mennyire fáj ez itt a Földön. Ezt nem tudtam, nem mondták, nem ilyennek tűnt. Elment és többet nem láthatom. Ha tudtam volna, hogy ilyen ez, lehet el sem jövök ide. Lehet engednem kéne. Lehet el kéne engednem. Elengedem. Fény.

7. Az Élet végtele és gyönyörű

Az élet végtelen. Az Univerzumban nincsenek határok. Apró vagyok a hatalmas Világegyetemben. És mégis, a Világegyetem lakozik bennem. Hogyan félhettem? Minden, amit kerestem, bennem van. Végtelen a szeretet. Te jó ég, végtelen a szeretet és körbevesz. Az Élet örök."

.

 

Címkék: zene élet lélek fény energia körforgás csakra Anamé

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utel.blog.hu/api/trackback/id/tr3711700635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása